Ügyfélszolgálat   +36 23 428 024

 


Új bejelentkezési adatok beszerezésének módja (a régi bejelentkezési adatok nem használhatók!):

  • Először jár itt? Próbálkozzon meg az előző B2B webáruházban használt e-mail-cím és jelszó használatával, vagy hozzon létre újat, ehhez írja be az e-mail-címet az „Elfelejtett jelszó” szakaszba. Elküldjük az utasításokat arra vonatkozóan, hogy hogyan állíthatja be a jelszót az e-mail beérkezésétől számított 5 percen belül.
  • Amikor az e-mail-címet beírom az „Elfelejtett jelszó” mezőbe, a „Nincs ilyen felhasználó” üzenet jelenik meg. Az e-mail-címe nem szerepel a nyilvántartásunkban. Lépjen kapcsolatba velünk a következő elérhetőségeken: +36 23 428 024, b2b@emos.hu.
  • Nem kapott e-mailt a jelszó beállításáról? Ellenőrizze a kéretlen levelek és az ömlesztett levelek mappáját stb.
  • Nincs e-mail ezekben a mappákban? Lépjen kapcsolatba velünk a következő elérhetőségeken: +36 23 428 024, b2b@emos.hu.
  • Már van új jelszava? Adja meg az e-mail-címét, és jelentkezzen be.
  • A kézbesítési címe vagy a kapcsolattartási adatai helytelenek? Lépjen kapcsolatba velünk a következő elérhetőségeken: +36 23 428 024, b2b@emos.hu.

Forduljon a helyi értékesítési munkatárshoz!

Segítség kérése egy munkatárstól




Rendelés elhalasztása

A kosár tartalmának megtekintéséhez kattintson a lenti hivatkozásra.

shop.emos.cz/kosik

Elküldi a hivatkozást saját e-mail-címére?

1 Egységek